מופע קבלת פנים

מופע קבלת פנים הוא מופע אשר מתקבץ בו קהל לצפות או להשתתף בו. זה עשוי להיות מופע אומנותי, מופע ספורטיבי, מופע לימודי, מקצועי חברתי ועוד. הקהל נמצא פיזית במקום האירוע, כמו לדוגמה באולם תיאטרון, אולם קונצרטים, מגרש ספורט, תהלוכה ברחוב וגם במופע רוק. מעורבות הקהל עשויה להיות באופנים שונים כמו מחיאות כפיים, מעורבות פעילה בתכנים של האירוע כמו ריקודים או שירה 

מופעי קהל שונים

מופע רחוב הוא סוג של מופע קבלת פנים שבו מתאסף הציבור לראות או לשמוע מופעי חוצות בתמורה לתשרים שהקהל מעניק עבור המופע. אנשים אשר עוסקים במופעי רחוב הם אומני רחוב והם מייחדים ענפי בידור שונים כמו לוליינות, אילוף בעלי חיים, אומני בלונים, איור קריקטורות, ליצנות, אומנים המבצעים מופעי פנטומימה, תהלוכות של תיאטרון רחוב ועוד.

כיצד משאירים רושם טוב על האורחים בקבלת הפנים?

באירועים עסקיים הנערכים כמו כנסים, אירועי חברה, תערוכות, ימי כייף או השקות של מוצרים שונים חשוב לתת טאץ' מיוחד ולכן כל אירוע מאופיין בלוח זמנים שונה אבל מטרתו זהה, המטרה היא להשאיר רושם טוב על האורחים והעובדים וכמובן למתג את העסק ולהציג אותו כמצליח וחזק. מופע קבלת פנים באירוע העסקי שחוגגים יהיה שריקת הפתיחה של האירוע ואותו יוביל לעיתים אמן טלפתיה, סטנדאפיסט, או מופע ראווה של רקדניות או נגניות. 

מדוע חשוב להשקיע באירועים עסקיים? 

שלב קבלת הפנים באירוע העסקי הוא השלב המכריע ביותר מאחר שאלו התמונות הראשונות שרואים האורחים וכך נוצר הרושם הראשוני על האירוע. כפי שכולם יודעים, אין הזדמנות שנייה לרושם הראשוני ודבר זה ישפיע על המיתוג של העסק כאטרקטיבי ולכן חשוב להפתיע ולרגש את קהל האורחים עם מופע כובש, מהפנט וממגנט. מופע קבלת פנים עבור הקהל שמגיע לאירוע הוא תעודת הזהות של האירוע ולכן חשוב מאד להשקיע בו וליצור בו הרבה גימיקים מפתיעים ויוצאי דופן.

מופע קבלת פנים באירועים פרטיים

מופע קבלת פנים באירועים פרטיים הוא מאד חשוב לשדרוג האירוע יש המביאים מופע לקבלת פנים בחתונה מופע של תזמורת הכוללת צוות נגנים של כינורות ויולה, קונטרה בס ותופים. האורחים שמגיעים לאירוע נהנים מהאווירה הקסומה כבר מהרגע הראשון שהם נכנסים לחתונה. 

יש המזמינים נגניות על צ'לו הלבושות כמו מלאכיות בשמלות לבנות והן מנגנות בכניסה לאולם האירועים. זהו שילוב של מראה ייחודי עם נגינה איכותית אשר מדהימה את האורחים ומשדרגת את האירוע. 

יש המשלבים באירוע זמר מפורסם שהאורחים אוהבים ומעריצים, או מופע של נושאי תופים אשר מלווים את חתן הבר מצווה בכניסתו לאולם וסוחפים את הקהל בשירה, בריקודים ובתיפוף. מופע קבלת קהל ייחודי זה משדרג משמעותית את אירוע הבר מצווה. הנקודה היא להתאים את המופע שהוא הנכון ביותר עבור הסטטוס של האירוע ולקהל היעד האמור להגיע לאירוע.

.

נשמח לעניין אותך גם ב:

שתפו ב:

Facebook
Telegram
Email
WhatsApp
דילוג לתוכן